wtorek, 9 października 2012

Catering

Moi drodzy,
gdyby ktoś z Was był zainteresowany pomocą przy organizowaniu imprez okolicznościowych, to zgłaszam skromnie swoją kandydaturę. Przełamałam ostatnio swoje obiekcje w tym zakresie i wychyliłam nosa spośród najbliższych, a ściślej to przygotowywania imprez i gotowania wyłącznie dla nich. Sprawia mi to ogromną frajdę, zatem chętnie podejmę się podobnych wyzwań :)

Na zachętę kilka kulinarnych wspomnień, może ktoś się skusi? Piszcie, dzwońcie :)











4 komentarze:

  1. Jak już wrócę do Polski i założę swoją restaurację to chętnie bym cię zatrudniła, wszytko to tak pięknie i smakowici wygląda

    ps. zapraszam cię na mojego bloga magicznakuchnia.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję :) mam za sobą kilka prac w restauracjach - na Cyprze, w Anglii i we Włoszech.. I coraz częściej się sobie dziwię, że dałam się wcisnąć za biurko ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, że robisz to co lubisz. A dania ze zdjęć wyglądają przepysznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super pomysł! Moja znajoma też prowadzi taką małą firmę cateringową i genialnie sobie radzi, ma mnóstwo klientów. A zaczynała od zamówień wśród znajomych. Zamawia pojemniki cateringowe nawet kilka razy w miesiącu, co chwilę pojawiają się nowi klienci i okazuje się, że zapasów nie wystarczy.

    OdpowiedzUsuń